قیمت و خرید یخچال شو کیک یا یخچال کیک

یخچال شو کیک یا یخچال کیک

یخچال‌ شو کیک دستگاهی است که با نام ویترین یخچال کیک و ویترین شو کیک نیز شناخته می‌شوند و از انواع بخچال هایی به شمار می‌روند که برای نگهداری انواع کیک، شیرینی و دسر از آن‌ها استفاده می‌شوند. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که شما با خرید یخچال شو کیک و یخچال کیک به دست خواهید آورد می‌توان به عایق بندی، نمای کامل و درب شیشه‌ای از جنس شیشهٔ سکوریت نشکن اشاره کرد. 

یخچال قنادی انواع کیک و شیرینی را به صورت خنک و استاندارد در خود نگهداری می‌کنند و دمای آن کاملاً استاندارد می‌باشد. این دسته از تجهیزات صنعتی در دو نوع شو کیک گرم و شو کیک سرد تولید و عرضه بازار شده‌اند، علاوه بر این موضوع افراد می‌توانند از این دستگاه برای نگهداری انواع محصولات گرم مانند اسنک، پیراشکی و… استفاده کنند.

خرید یخچال شو کیک جدید

خرید یخچال شو کیک یا یخچال کیک

امروزه یخچال شو کیک با نام‌های مختلفی مانند یخچال کیک، شو کیک، ویترین کیک، شو کیس، یخچال رومیزی می‌شناسند، همان طور که گفته شد خرید یخچال شو کیک به دو صورت گرم و سرد انجام می‌شود. این تجهیزات اغلب در کافی‌ شاپ‌ ها، شیرینی‌ فروشی‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند تا حرارت داخل آن تنظیم شود و با توجه به شیشه‌هایی که در طراحی آن به کار رفته است از هر دو طرف قابل دیدن باشند. با خرید یخچال کیک خرید یخچال شو کیک ویژگی‌هایی مانند تنظیم حرارت مناسب، ماندگاری بالای کیک و محصولات قنادی خود و… را به دست خواهید آورد. خرید یخچال شو کیک با توجه به نیاز شما و فضایی که در دست دارید انجام می‌شود. برای خرید یخچال شو کیک کوچک و یا بزرگ و نیز یخچال کیک کافی شاپ با ابعاد دلخواه می توانید با مجموعه ایران استیل تماس بگیرید و از قیمت روز انواع یخچال کیک مطلع شوید.

 

قیمت یخچال شو کیک کوچک و بزرگ

یخچال های شو کیک امروزه در سایزهای 70 سانت، 90 سانت و 120 سانت تولید می‌شوند. قیمت یخچال شو کیک کوچک یا یخچال کیک کوچک نیز با توجه به سایز موجود تعیین می‌شود. در صورتی که برای انتخاب بهترین سایز برای محیط خود دچار سردرگمی شده باشید می‌توانید از مشاورین خبره ما در این راه کمک بگیرید. قیمت یخچال شو کیک نو با توجه به ویژگی‌هایی که در آن استفاده شده است تعیین می‌شود.

یخچال شو کیک برای کافی شاپ

امروزه می توانید برخی از یخچال شو کیک‌ها را که دارای قابلیت تنظیم دما و یا LED برای روشنایی و داشتن نمایی زیباتر هستند را در بازارها پیدا کنید، قیمت شو کیک با توجه به وجود و عدم وجود این ویژگی‌ها تعیین خواهد شد. این در حالی است که برخی از این یخچال ها دارای شیشه‌های خمی هستند که نمای زیباتری به محیط اطراف می‌دهند.

 ویژگی‌هایی که در بالاتر برای شو کیک بیان شد باعث می‌شود که یخچال در دمایی تنظیم شود که کیک های موجود در درون آن با توجه به نوع مصرف در دمای مناسب قرار بگیرد تا کیفیت آن از بین نرود. قیمت شو کیک با توجه به عوامل گفته شده تعیین می‌شود و می‌توانید از کارشناسان ما به‌روزترین قیمت شو کیک را استعلام بگیرید. بهترین قیمت یخچال شو کیک در بازار داخل و در سال 1402 از 80 میلیون تومان تا 105 میلیون تومان با توجه به ابعاد، ویژگی‌ها و… تخمین زده شده است.

قیمت یخچال شو کیک رومیزی یا یخچال کیک رومیزی با توجه به ابعاد آن پایین تر است و برای استعلام قیمت ، کارایی و کیفیت شو کیک رومیزی با مجموعه ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را ارائه دهیم.

بهترین قیمت یخچال شو کیک یا یخچال کیک در بازار داخل را می‌توانید از صنایع برودتی ایران استیل که با فناوری جدید اقدام به تولید بروزترین یخچال های شو کیک نموده است، بخواهید!

فروش یخچال شو کیک

فروش یخچال شو کیک_ فروش یخچال کیک

یخچال های شو کیک به صورتی تنظیم و طراحی شده‌اند که شیشه‌هایی که در آن به کار رفته از هر دو طرف قابل دیدن باشند، این امر باعث می‌شود که مشتری به سمت آن جذب شود و مدل کیک، دسر و… را با توجه به خواسته خود تهیه کند. این دستگاه‌ها باعث شده‌اند که محصولاتی که در آن قرار می‌گیرند مدت طولانی‌تری تازه بمانند.

فروش یخچال شو کیک مجموعه ایران استیل کلد برای قنادی ها و شیرینی فروشی ها و یا در جهت تکمیل تجهیزات کافی‌ شاپ ها، رستوران ها و … صورت می گیرد. شما می‌توانید خرید یخچال شو کیک را به صورت آنلاین و حضوری با کمک طراحان و مشاورین ارشد ما انجام دهید.

 یخچال شو کیک کافی شاپ

یخچال شو کیک کافی شاپ

کافی شاپ ها برای نگهداری انواع کیک های خود نیاز به یخچال دارند بنابراین برای تهیه شو کیک کافی شاپ و یخچال ویترینی کافی شاپ شروع به تحقیق می کنند تا یخچال کیک رومیزی مناسب خود را خریداری کنند. کیفیت ویترین کافی شاپ ها بسیار مهم است پس برای انتخاب بهترین یخچال باید به مطمئن ترین تولیدکننده مراجعه کرد.

ایران استیل با سالها فعالیت موفق در زمینه تولید یخچال های صنعتی، اکنون ارائه دهنده برتر یخچال شو کیک دارای رطوبت سرد که باعث ماندگاری بهتر کیک می شود و در بازار یخچال شو کیک با این قابلیت وجود ندارد. یخچال های شوکیک ایران استیل کلد در تنوع بالا در طراحی متناسب با سلیقه مشتریان  و  ابعاد مختلف می باشد.

 

قیمت یخچال شو کیک

 

مشخصات فنی :

یخچال شو کیک
ابعاد:
طول 200
ارتفاع 110
عرض 82
کمپرسور 3/4secop
اسکلت کامل پروفیل آهن
شیشه ها دوجداره گازدار

یخچال شو کیک

انواع مدل‌های این دستگاه

امروزه مدل‌های مختلفی برای این دستگاه وجود دارد که می‌توان به شو کیک مدل استوانه‌ای و ایستاده، مدل رومیزی آن اشاره کرد. مدل‌های مختلفی که برای این تجهیزات تولید شده است به صاحبان کسب و کارها این اجازه را می‌دهد که با توجه به محیط مغازه خود بهترین انتخاب را در بین این یخچال ها داشته باشند. قیمت شو کیک با توجه به نوع آن محاسبه می‌شود.

 

خرید یخچال شو کیک

 

مشخصات فنی :

یخچال شو کیک
ابعاد:
طول 200
ارتفاع 110
عرض 82
کمپرسور 3/4secop
اسکلت کامل پروفیل آهن
شیشه ها دوجداره گازدار

 

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز.
      بله شو کیک رومیزی از طول ۱۳۰ تا ۲۰۰ سانتی متر و همچنین از ارتفاع ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی متر در مجموعه ما قابل تولید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *