پروژه بوتیک نون خامه ای شعبه ۲

آدرس شیرینی نون خامه ای شعبه 2 : قزوین، الوند، میدان جانبازان

شماره تماس شعبه 1 : 02832224347

بوتیک نون خامه ای شعبه 2

کارفرما : جناب آقای بهزاد ولی محمدی 

محدوده : قزوین

در این نوشته به شرح جزئیات تجهیز پروژه بوتیک نون خامه ای شعبه ۱ و ۲ برای کارفرما جناب آقای بهزاد ولی محمدی می‌پردازیم. این پروژه در ابتدا جهت تجهیز شعبه ۲ نون خامه ای بوده که در نهایت هماهنگی دکور و طرح یخچال‌ها با دکوراسیون و تم مغازه انجام شده است و به موجب کسب رضایت کارفرما برای تجهیز شعبه ۲، تصمیم بر تجهیز شعبه یک قنادی را نیز در پی داشته است.

طراحی یخچال‌ها و ویترین‌ها در این مغازه کاملا مطابق تم و دکوراسیون داخلی آن با دو رنگ مشکی و زرد بوده و تمامی دستگاه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کارفرمای پروژه پس از تجهیز شعبه ۲ به قدری از کیفیت و طرح دکور یخچال‌ها رضایت داشتند که پس از آن سریعا تصمیم بر تجهیز شعبه ۱ و تعویض یخچال‌های آن گرفتند.

طی این پروژه مجموعا ۱۸ عدد دستگاه یخچال و ویترین به قنادی تحویل داده شد که این دستگاه‌ها عبارتند از: یخچال‌های مکعبی مخصوص نگهداری و نمایش کیک مجهز به سیستم رطوبت سرد، یخچال‌های مکعبی مخصوص نگهداری و نمایش شیرینی‌های تر دارای سیستم رطوبت سرد جهت حفظ تازگی و عطر و طعم شیرینی‌ها، ویترین‌های مکعبی مخصوص نگهداری و نمایش شیرینی‌های خشک، ویترین‌های دخل کاملا ست و هماهنگ با یخچال‌ها و ویترین‌ها، سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر.

شایان ذکر است که پروژه بوتیک نون خامه ای از شکیل‌ترین پروژه‌های ما است که تصاویر با کیفیت آن خدمت شما ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *